maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Värme

Publicerad 2013-05-03 20:38:03 i

Hejsvejs! Mycket långa dagar är vad jag har haft de senaste dagarna. Har jobbat på salongen efter skolan så vid 18 tiden har jag traskat till centralen i Lund för att ta mig hemåt. Kändes inte alls som fredag idag pga att jag jobbat idag, känns fortfarande inte som de tycker jag. Blir ännu mer jobb imorgon!

På tal om annat så vill jag bara påpeka att vädret har varit helt underbart de senaste dagarna, det ska bli ännu varmare imorgon och nästa vecka upp mot 18-20 grader. Inget man klagar över direkt. Otroligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela