maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Snygg i håret!

Publicerad 2013-05-16 22:41:55 i

Halloj! Snart helg, snart sommarlov. Alldeles underbart om ni frågar mig! Idag har jag haft fullt upp med läxor och klippning. Är alldeles slut nu så ska bli jätteskönt att sova och så har jag en kort dag imorgon, hur skönt som helst.

Bara för att kort dra igenom veckan så klippte jag farmor i måndags och hon blev hur snygg som helst. I tisdags hade vi prov på att föna vågor vilket gick väldigt bra. Onsdagen bestod utav praktik från 9-18 och idag har det inte hänt något speciellt. Fredagen är redan bestämd och då blir det att fira en underbar kompis som ska ha födelsedagsfest, är supertaggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela