maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Danmark

Publicerad 2013-05-22 08:27:52 i

Hello! Varför blir man så slö och deppig när vädret är så kasst? Grått och trist. Tyckte framför allt att det var så himla synd igår för vi hade bestämt att vi skulle till Köpenhamn på svenska lektionen. Så vid halv 3 tiden traskade vi till centralen och satte oss på tåget. Det blev museum, burger king, ströget och efter många om och men så bestämde vi oss för att ta oss till tivolit och sa då hejdå till vår lärare. Hade bestämt sedan innan att vi skulle till tivoli eller bakken men regnet gjorde det sen lite tveksamt. Men vi strunta i det och åkte en massa karuseller, allt från berg-och dalbanor till sagolandet. Vi var bara en skara på 5 personer där sen 4 av oss piffade upp oss med regnponchon. Mycket trevlig dag måste jag säga!

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2013-05-22 11:50:58

Kul att ni gav er iväg. Gemenskapen övervann väl regnet. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela