maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Puss på diii!

Publicerad 2013-03-31 22:16:41 i

Fortfarande påsklov men börjar tyvärr gå mot sitt slut. Både igår och idag har jag ätit påskmat vilket har varit otroligt gott! Plus påskägg, påsktårta och allt som hör till påsken. Spenderade fredagen hemma hos Rebecca där det var Tjejkväll vilket innebar grillat, mumsig efterrätt, bra filmer och bästa sällskapet!

Är med min älskling just nu och vi har myst sen igår hihi! Ville bara berätta lite kort om mina senaste dagar. Måste kila nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela