maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Sommarlov!

Publicerad 2013-06-14 12:12:33 i Allmänt,

Nu kan jag också säga och verkligen mena det, att jag har fått sommarlov! Så himla underbart. Har heller inte riktigt insett det än, kan vara pga att vädret i princip suger just nu..
Idag är det iallafall student som gäller, ska hem och fixa mig nu och sen dra in till Lund för att se josse springa ut. Ska bli jättekul verkligen!

Såhär såg jag ut idag, och såhär glad är jag också! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela