maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Soliga dagar!

Publicerad 2013-07-24 14:48:12 i Allmänt,

Dagar som dessa gör en på så bra humör. Så underbart att kunna vara ute och bada, sola, grilla och spela mysiga spel som kubb. Jag älskar det verkligen! Det är värt alla myggbett och gräsfläckar (Har dock inte fått ett enda myggbett i år, har en känsla av att myggen inte gillar mig).

Gårdagen spenderades hemma at my place. Var omringad av fina vänner och solen sken som bara den. Lite sol, massor med bad och sen lekar på det gjorde dagen helt toppen. Fler såna dagar behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela