maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Nyklippt pappa!

Publicerad 2013-07-25 15:30:10 i Allmänt,

Hej fina ni! Försöker gud straffa mig genom att ge oss regn efter jag precis berättat om hur underbart det är med sol och 25 grader? Lite så känns det iallafall. Nu när vädret ändå är så dåligt tänkte jag passa på att göra lite nödvändiga saker, så som plugga på teorin till körkortet och en annan läxa som handlar om vår visning i trean. Sen myser jag till det lite extra med en bra film och försöker njuta lite av ledigheten. Början redan nu få ångest över att skolan närmar sig och vi snart kommer in i augusti månad..

Men nu till en helt annan sak, klippte både pappa och Amanda i tisdags. Pappas hår kortades ner överallt och Amanda fick topparna klippta. Fotade aldrig Amanda men här kommer en bild på resultatet utav pappa! (Kan hända att bilderna hamnar i fel ordning)!

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2013-07-25 22:35:52

WOW !!! Klar förbättring! Kram från oss på Ön.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela