maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Malmö - ön

Publicerad 2013-07-13 01:07:32 i Allmänt,

Hello you! Sommarlovet har hittills var alldeles utmärkt. Har hittat på allt mellan himmel och jord skulle jag säga. Varit på karneval, hälsat på både farmor, och mormor och morfar, slappat vid poolen där hemma och utgång med saknade töser. Så lite blandat vilket har gjort sommarlovet ganska så perfekt än så länge.

Idag mötte jag upp sebbe vid centralen i Malmö. Vi tog sedan bussen ut mot Ön för att hälsa på mormor och morfar, och även lille Ville. Där är så mysigt ute vid dem, speciellt när det är så fint väder som det varit idag. Så lite bullar följt av glass och jordgubbar och massa mys gjorde dagen hur bra som helst. Och även jättekul att få träffa Ville igen.

Nu ligger jag nerbäddad hemma och sebbe och ska snart sova. Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela