maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

new stuff

Publicerad 2013-01-23 21:03:49 i Allmänt,

hej mina fina! vilken låång dag. har haft praktik och tiden har faktiskt sprungit iväg för att jag har haft så mycket att göra idag. men det är skönt när det är så tycker jag för då känns inte dagarna 70 timmar långa typ.. på rasten sprang jag även runt lite i affärerna och fick med mig en superfin jacka hem. våren och sommaren får gärna komma nu. kan knappt vänta till att få använda min nya skinnjacka och nu denna också. vill inte springa runt i en tjock jacka längre.
 

Kommentarer

Postat av: Ellinor

Publicerad 2013-07-08 14:12:55

Var kommer denna fina jackan ifrån? Tacksam för svar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela