maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Fyndat!

Publicerad 2013-01-18 12:18:56 i

Heej på er! Vilken underbar dag. Jag drog mig upp kl 6 för att ta mig till skolan där jag hade två lektioner. Vid 10 slutade sista lektionen och då traskade jag och Rebecca in till affärerna. Skulle handla på h&m för jag har presentkort där men givetvis blev det inte så. Jag handlade dock tre stickade tröjor på Gina för sammanlagt 250 :- . Det tycker jag man kan kalla fynd ;)!
Istället för en hamburgare som jag vanligtvis skulle taget så gick vi till grönt och gott, och som man hör på namnet så var det otroligt gott (och nyttigt!!), kände mig väldigt duktig som tog en sallad en fredag. Inte likt mig! Även bra för håret som jag ska sköta så bra nu.

Tröjorna får ni se på bild senare, hinner nog lägga upp dem idag. Ska handla när jag kommer till Höör och sen sova lite innan sebbe kommer. Bjuder på en söt bild på en söt tjej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela