maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

clothes!

Publicerad 2013-01-18 14:54:56 i Allmänt,

tänkte visa upp det jag köpte, samt vad jag hade på mig idag och även den koftan/kavajliknande jackan från whoops. visade ju bara det svarta linnet med korset på! jag lånade mammas kläder idag faktiskt. både tröjan och västen är hennes och det kommer ifrån falkenklevs skulle jag tro,båda två. byxorna är dock mina.
 
denna köpte jag inne på whoops förra veckan!
mina tre nya tröjor från gina, har på mig en av dem nu :)
baksidan utav den vita

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela