maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Ännu mer nytt!

Publicerad 2013-01-12 12:08:12 i

Hej på er! Vilken underbar fredag jag hade. Firade Sara genom att äta god pizza, efterrätt och spela spel med underbart sällskap. Sen blev det utgång för dem andra medans jag drog hemåt. Idag lär också bli en underbar dag för jag ska få träffa min älskling, känns som det var evigheter sedan vi träffades..

Tänkte visa lite mer nytt. Har ju ikke visat min jacka!!! Sen fick jag hem mina schampon och det i torsdags plus så köpte jag en inpackning på min salong som ni också ser på bilden. Skriver om en vecka eller så ifall jag märker någon skillnad. Mina nya drycker fick också vara med på bild höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela