maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

What to wear?

Publicerad 2013-02-07 18:07:54 i

Att det alltid ska vara så svårt att välja kläder. Fler som känner igen sig? Köper man något nytt så använder man det flitigt i början och sen är det bara något i mängden. Kan vara därför jag är lite shopping galen och handlar gärna nytt ganska ofta. Brukar variera och blanda mina och mammas kläder så det känns som att man har lite nytt. Plus så har mamma också väldigt bra smak på kläder. Mycket söta tröjor och blusar och mysiga koftor. Jag och josse har en Walk-in closet där vi hänger alla kläder tillsammans så jag lånar också av henne ibland, hon har också mycket fint. But still.. Det tar sin tid för mig att välja något där jag känner "Gud vad snyggt detta kommer bli" !

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2013-02-08 00:25:16

Hej Madde! Tycker nog att både Josse o Du klär er snyggt och varierar med snygga byxor, kjolar och toppar. Kram från oss i stan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela