maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Vilka snabba dagar!

Publicerad 2013-02-22 11:13:26 i

Är det bara för mig som tiden har sprungit iväg? Var det inte igår jag skrev att jag var påväg till sebbe? Det var hela 3 dagar sedan jag gjorde det. Jag har faktiskt inte gjort så mycket dessa dagarna. Kollade tv, gjorde lite läxor, åt goda pannkakor, sov(!!) och var social med resten av familjen. Allt detta medans sebbe var och jobbade, sen blev det att sova tidigt då min prins var lite trött. Eller jag ska inte ljuga och säga lite, han var snarare alldeles föör trött.

Nu sitter jag iallfall på tåget hem till lilla Höör, skönt med fredag. Då får man äta godis med gott samvete hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela