maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Seg vecka!

Publicerad 2013-02-27 09:20:15 i

Känns som att denna veckan inte är den bästa. I måndags på kundmottagningen så hade vi bara tre kunder. Är ju såklart nervöst att ha en kund men det går sen över rätt fort och man är rätt nöjd efteråt, jag hade dock ingen kund då så där har jag inget att vara nöjd över. En annan anledning till varför veckan är dålig är för att jag vaknade med världens halsont och kunde knappt prata, med lite te och efter jag vaknat till så blev det bättre. Åkte till min praktik ändå för att visa att jag vill vara där, men nu sitter jag på 09.09 tåget hem igen. Är ju ingen höjdare ifall jag smittar alla där så det bestämdes att jag fick åka hem igen.

Vad händer nu då? Ska hem där det ligger ännu en sjuk tös vid namn Amanda. Vi får väll mysa tillsammans och försöka bli friska till imorgon!
PS! Tänkte visa mitt nya rum sen, håll utkik efter det! Men sålänge får ni kolla på min fina Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela