maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Ny vecka!

Publicerad 2013-02-04 07:57:31 i

Godmorgon på er! Ny vecka och nya utmaningar som man brukar säga. Och det stämmer väldigt bra då vi ska ha kundpass idag för första gången. Är väldigt nervös men det ska nog gå bra.
På tal om annat så fyllde josse år i lördags så jag har haft fullt upp hela helgen. Blev utgång i fredags och släkten var hos oss i lördags. Har också ätit så himla mycket att jag lär vara mätt denna veckan ut på det..

Bilden: I onsdags på praktiken så gjorde jag denna, är mycket nöjd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela