maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Kalas

Publicerad 2013-02-24 16:29:38 i

Heej på er! Hoppas allt är bra med er, allt är jättebra här! Dock lite synd att skolan börjar imorgon, hade gärna varit ledig en vecka till.
Denna söndagen består utav att städa, städa och städa. Pappa och Sebbe håller på att lägga golv i mamma och pappas rum så jag har varit överallt och städat. Dammsugit, tömt disken, torkat bord, putsat speglar osv osv. Nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt en liten stund. Snart kommer mami hem från Ikea med förhoppningsvis lite nya saker till mitt rum. Sen ska vi gå på mitt rum och fixa. Komma vara helt slut ikväll..

Igår var det kalas i Malmö. Först blev det god middag på en restaurang och sen åkte vi hem till mormor och morfar, var morfar som blev 71 år, eller som mormor sa 17 haha. Åt massvis med goda saker och träffade lilla ville!! Så himla roligt att se honom igen. Och Ludde också såklart, lika fin som alltid. Bjuder på någon bild från igår.

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2013-02-24 19:32:38

Jättefina bilder!! Kul att träffa hela fam. Johansson + jättefina pojkvänner! Morfar tackar för uppvaktningen. Kram från oss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela