maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Flyttar in hos älskling

Publicerad 2013-02-19 16:22:59 i

Nej jag flyttar inte in helt och hållet för er som kanske trodde det. Men jag ska till honom idag, är faktiskt påväg just nu och ska stanna till fredag tror jag. Ska bli jätte underbart att få vara med min älskling nu i några dagar. Han jobbar dock under dagen men då passar jag på att sitta med läxor och sover en hel del också. Ville mest bara berätta vad som händer för mig just nu. Borde inte skriva så mycket mera nu ifall täckningen på tåget skulle råka knasa upp mitt inlägg.
- C U later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela