maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Behöver du klippa dig?

Publicerad 2013-02-20 15:18:15 i

Tänkte bara passa på att berätta nu innan jag glömmer att skriva ut det, att ifall ni känner för en ny frisyr eller bara behöver en toppklippning så är det bara att höra av er. Jag klipper er gärna! Jag tar en liten slant för det dock, 120 :- för att vara exakt. Så hör av er så bokar vi en tid och gör dig snygg i håret!!
Vad gäller färgning så kan det diskuteras, har ju inte ett lager med en massa färger som salongerna har. Men det ska nog gå att lösa och jag gör det då för några hundralappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela