maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Alla hjärtans dag!

Publicerad 2013-02-14 11:04:53 i

Hej på er! Idag är det ingen vanlig dag eftersom det är den 14 februari. Eller är egentligen en vanlig torsdag ju men eftersom man har en underbar och fin pojkvän så måste man fira lite. Plus så fyller Bellas ungar år idag, dem blir tre år ifall jag inte minns helt fel. Mina planer för dagen är att vänta på sebbe efter skolan sen sticker vi hem till honom och så får vi se då vad som händer!

Har inte så mycket bilder att visa så här kommer två från helgen. Var på 18 års fest i lördags där 4 stycken firades på samma gång, kommer en bild på presenterna som två av dem fick. Imorgon är det dags för ännu en fest, längtar!! :)

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2013-02-14 16:10:07

Kram till Dig och Din fina pojkvän på Alla Hjärtans dag!!! Idag blir också Mimmis små 3 mån.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela