maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Vad hände i helgen?

Publicerad 2013-04-16 12:32:29 i

Har inte lyckats komma in på blogg.se appen den senaste tiden. Men nu funkar det igen som tur är!! Helgen bjöd på filmmys med gamla kompisar och sen fick det mysas lite med pojkvännen också i lördags. Åt även en good fika i uterummet i söndags, får passa på när det är varmt. Värmen stannade i Skåne igår också men tyvärr var jag inte i Skåne på nästan hela dagen då, osis..
Nu ska jag ut och gå en lång runda med hundarna, sen blir det lite plugg, älskling kommer och sen ska vi springa. Låter bra va?

Några bilder från helgen som varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela