maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Skoltrött

Publicerad 2013-04-25 22:22:06 i

Hej på er! Här blev det dött ett tag, precis som min träning haha. Har haft fullt upp den senaste tiden att jag bara fokuserat på skolan. Är så skoltrött nu och ser bara fram emot sommarlovet nu. I lördags firade jag och min älskade 10 månader, sjukt vad tiden springer iväg och även att det snart var en vecka sen vi fira visar också att tiden går fort. Kändes som det var igår vi gjorde det. Sen har jag haft långa skoldagar och en del plugg som kommer i första hand. Det vill säga innan träningen, så idag fick jag ta tag i det igen. Både powerwalka och träna på maskinen här hemma.

Ska uppdatera bloggen bättre för er som fortfarande kikar in. I promise! :)

Min snygging i lördags. Först trött sen taggad på bio, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela