maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Mörkhårig i denna ljusa årstid!

Publicerad 2013-04-17 21:26:56 i

Helluu! Min dag förväntades först vara dålig men har varit superbra. Hosta och förkylning har drabbat mig så trodde jag skulle få bli sängliggandes och missa praktiken plus det fina vädret. Men jag tog mig ändå till praktiken och jag har haft det roligt idag trots att jag inte gjort något speciellt. Jag fick springa ärenden, städa och så fick jag mitt hår klippt och färgat så nu är jag.. grönhårig hihih, skoja skoja! Tiden gick fort idag och vädret gjorde bara en på bättre humör. Så nu är jag glad över att mer än halva skolveckan har gått och jag har fått en ny hårfärg!! :)

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2013-04-18 06:40:42

Åh finis! :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela