maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Molnig fredag!

Publicerad 2013-04-19 11:47:03 i

Godmorgon på er! Skönt med studiedag men vädret gjorde en dock inte på mycket bättre humör. Hade hoppats på lite sol så man hade kunnat sitta ute, men icke det! Jag ska alldeles strax ut och springa så att man sen kan äta lite onyttigt ikväll med gott samvete hehe.
På schemat idag står det även städning, mitt rum skulle behöva dammas av, dammsugas och allt det. Så en storstädning med andra ord!

Hoppas ni alla får en superbra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela