maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Hej världen!

Publicerad 2012-09-11 21:29:26 i

Jag känner mig så seg på detta alltså. Skolan tar upp alldeles för mycket tid så när det väl är helg så finns det 1000 saker att göra. Eller för det mesta så ligger jag och sover, bredvid min älskling. Behöver verkligen den avkopplingen man kan få när man är ledig för att sen ge sig in på en ny vecka med nya utmaningar.
Imorgon blir det praktik från 09.00 - 18.00 så kanske inte blir så mycket skrivande från min del. Ska ta och sova snart eftersom det blir en lång dag imorgon. Natti natti på er!

Kommentarer

Postat av: Sebastian

Publicerad 2012-09-11 22:07:32

Lycka till med praktiken! Älskar dig <3

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-09-11 23:37:49

Hej Madde!! Moffe och jag tänker på dig i morgon. Ha det bra. Kramar från oss.

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-09-12 11:00:58

hoppas du får en bra dag. Du är duktig som kämpar på.Puss o kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela