maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Craazy helg

Publicerad 2012-09-03 22:20:01 i

Heej! På tiden att jag gör ett inlägg känner jag. Helgen har varit fullspäckad med massor av roligheter. Vi startade helgen med att dra på 18-års fest, en otroligt grym fest måste jag påpeka. Hade jätte roligt. Sen i lördags begav vi oss till Lund för "Magaluf reunion", också trevligt att vara där. Och sen avslutades helgen med att mormor, morfar och farmor kom på besök. Sebbe har också spenderat hela helgen hos mig, super mysigt!

Ville bara berätta just nu att jag lever. Och jag är otroligt trött så ska sova snart. Godnatt :)


Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-09-03 23:47:17

Supergoa tjejer! Tack för en fin söndag hos er. God mat och dryck. Alltid mysigt att ses. Speciellt the boys!!! Kram från oss.

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-09-05 12:48:44

det var en trevlig dag kram o puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela