maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

beställt

Publicerad 2012-09-27 21:36:44 i Allmänt,

 
hello people! här är jag. tillbaks vid datorn och lilla bloggen min. tänkte ta och kolla runt lite på skor nu som skulle behövas i detta höstvädret. på tal om höst och kallt, så har jag beställt lite smått och gott ifrån nelly.com. två utan de fyra godingarna hittar ni ovanför. en poncho och en supersnygg kofta. ville först ha den i vit men den fanns inte i min storlek, men denna mörkblåa var lika snygg. en snygg vit poncho tyckte jag också passa bra nu. kan visa allt sen när det trillat ner i brevlådan. nu fattas bara tre saker. ett par skor/kanske stövlar, vita byxor och en mössa. sen känner jag mig helt redo för ännu kallare väder.

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-09-28 11:59:54

så fin den nya bloggen är. Du är så duktig min lilla tös. Älskar dig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela