maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Plugg

Publicerad 2012-10-04 17:13:18 i

Heeej! Idag får det bli en plugg-dag! Ska lägga ifrån mig mobilen och bara fokusera på läxorna. Då gör man dem också lite snabbare än när mobilen är vid en. Tänkte bara meddela denna onödiga information innan jag sätter igång. Hör av mig sen ifall jag överlever alla läxor osv. Hehe!
PS: ät nu massor med kanelbullar. Jag och Olivia proppade i oss två st innan. Var det godaste på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela