maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Nytt

Publicerad 2012-10-07 22:40:41 i

Nu är denna helgen över. Jag längtar riktigt mycket till lovet. Känner att jag behöver få vila ut utan att tänka på en massa läxor. Vi har så mycket nu att man måste plugga på helgerna och andra lediga dagar. Har pluggat en del idag till exempel så nu är jag helt slut. Men innan jag somnar tänkte jag visa lite nytt som jag köpt på senaste tiden.
Bl.a. Trosor, ögonbrynspenna, nagellack och ansiktsmask!

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-10-08 11:58:32

fina saker du har köpt. puss mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela