maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Fridayy

Publicerad 2012-10-12 15:16:42 i

Äntligen fredag! Avsluta denna skolveckan med en redovisning som jag varit nervös inför hela veckan och sen att vi sluta kl 11. Så nu har jag varit hemma en stund och ska till Lund igen för att möta upp sebbe. Ska hem till honom och spendera natten där!
Sen imorgon är det Tjejkväll med ett gäng underbara brudar! Ska planeras en massa inför en sak som inträffar på höstlovet. Men mer om det sen! Såhär ser jag ut idag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela