maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Praktik med en jobbig förkylning!

Publicerad 2012-11-28 08:18:04 i

Hej o hå! Det var ett tag sedan hehe. Mitt liv går i ett hela tiden och tiden bara rusar iväg. Vad händer i mitt liv just nu då? - jag har en massa plugg, plugg, plugg. Och så går vi ju ganska långa dagar så man är ganska så trött när man är påväg hem. Spenderar också otroligt mycket tid med min pojkvän. Så hinner inte tänka så mycket på att jag har en blogg. Dessa förkylnings tider kommer också nu och det är ju inte det roligaste. Har fått en rejäl förkylning..

Dags att fixa klart det sista innan jag sticker på praktik. Här får ni några bilder på valparna. Har jag ens nämt att mimmi har fått valpar? Annars vet ni det nu iallafall haha. Dem är två veckor gamla idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela