maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

I wanna wake up with you next to me

Publicerad 2012-11-11 23:07:03 i Allmänt,

 
ord kan inte beskriva hur lycklig jag är. med denna underbara personen vid min sida är jag på topp. han är allt jag behöver. han är den som alltid kan få mig att skratta och som får mig att bli så barnslig. jag får fortfarande fjärilar i magen när vi träffas. en dag utan honom känns som flera veckors mellanrum. han är den personen som gör mig hel, vi är så olika vad gäller vissa saker men det gör att vi passar så himla bra. min underbara, fina, saknade, omtänksamma och snygga pojkvän. känns så himla bra att säga att han är min. jag har funderat flera gånger på vart jag skulle stått idag ifall jag inte träffat honom för lite mer än ett år sedan. det var då jag visste att han existerade. en hemsk tanke egentligen för jag kan inte tänka mig att vara med någon annan. jag har alltid velat hitta en pojkvän som samtidigt är ens bästa vän, och jag är ganska så säker på att jag hittat just honom! 

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-11-12 08:47:50

ni är så söta tillsammans. vi tycker också jättemycket om Sebbe puss mammi

Postat av: Sebbe

Publicerad 2012-11-15 22:06:52

Gud vad gulligt! Älskar dig så himla mycket! Du är underbar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela