maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

hur skulle jag vilja bo?

Publicerad 2012-11-03 01:05:02 i Allmänt,

är det bara jag som redan tänker på sånt? jag tänker såklart inte datum på när jag vill flytta eller så. jag stormtrivs med min familj och hade kunnat bo hemma till jag är 50. fast någonstans går en gräns och då måste man ju hitta eget. kanske börja med någon liten mysig lägenhet och sen flytta till något större. Jag har så himla många ideér och tankar om hur det ska se ut. Stort hus med stora fönster, fast man vill ju ha ett privatliv också så inte för stora. en pool såklart och en balkong eller ett mysigt uterum. någon brasa hade heller inte suttit fel. åh jag hade kunnat bo i alla dessa husen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela