maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

fint ska det vara!

Publicerad 2012-11-12 18:51:31 i Allmänt,

jag vet inte ifall jag ska vara glad över det faktum att jag faktiskt fyller år på onsdag och att det gick väldigt bra i skolan idag när vi färgade och skrev prov. eller om jag ska vara stressad över att jag har redovisning både imorgon och på fredag. vill inte sitta och plugga på min födelsedag, och på torsdag när vi egentligen har ö-dag så ska vi frisörer hjälpa treorna med deras hårvisning från kl 9 på morgon till typ 18-19 på kvällen. ångest just nu..
 
vår redovisning på fredag består utav en power point och en uppsättning som är typiskt för den epok man har. här är vårt lilla mästerverk. helnöjd faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela