maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

älskade och saknade höstlov..

Publicerad 2012-11-05 23:36:31 i Allmänt,

första skoldagen nu efter höstlovet och jag saknar redan lovet. har haft så mycket att göra också, så jag tänkte slänga in lite bilder och berätta. Sen hade vi en helt underbart läskig halloween fest i lördags som hölls i skogarna utanför norra rörum. jag och 5 andra tjejer anordna det hela och jäklar vad bra det blev. hade så himla roligt och kan nog själv säga att min outfit/utklädnad var ganska så grym. bilder från festen kommer senare. kanske till och med kan slänga in en video med massa bilder. anyway..
 
jag fixade och donade med mina kläder/tillbehör och här har vi ett litet smakprov på något som till slut blev helt craaazy.
 
det blev biomys med bella som jag inte varit med på evigheter. Paranormal activity 4 bjöd på många hjärtattacker. burger king + fyra påsar godis + bio + skitsnack blev hur bra som helst. thank you ♥
 
det blev myskvällar med älsklingen min. hur underbart som helst ♥ film, godis, mycket sovande, tramsande och matlagning kl 10 på kvällen var lite av det som hände.
 
vad vore bättre än lite egobilder dessa gråa och regniga dagar?
 
avslutar med bilder på mina älsklingar som jag också spenderade en massa tid med. två små tjockisar att ta hand om då mimmi ska ha valpar snart. hihih

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-11-06 16:21:20

Låter som en helt fantastisk avslutning på lovet. Kul att få höra vad ni gjort. Som jag sagt till dig tidigare "att få en vän är att vara en vän". Och det är du!!! Love you.....Always!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela