maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

we run the night

Publicerad 2012-05-01 20:08:46 i Allmänt,

nu tänkte jag berätta lite om valborg. Hanna kom till mig redan vid halv 9 så vi började fixa oss lite smått då. sen kom olivia och vicky bara en lite stund innan vi skulle sticka. vi var i lund vid ett tiden. det var då vi 4 och josse,sara och goffe. vi hade det jättetrevligt. otroligt fint väder och man träffa en del folk där. vi var där några timmar och drog sedan hem vid 6 tiden för vi skulle på fest sen och ville hem om för att fräscha upp oss, plus så var festen i höör så vi skulle nogt åkt hem om ändå. tog bussen mot sätofta (där festen var). där var många kända ansikten och det var en bra fest. hade varit uppe sen halv 8 på morgonen och somna vid 2 på natten, var heelt slut. tack för kvällen tjejer ♥




Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-05-01 20:15:25

TACK själv min fina maddis

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-05-03 10:22:21

så mysigt ni har det kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela