maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Nymålade naglar!

Publicerad 2012-05-21 23:10:57 i Allmänt,

Heej! Tror vi alla börja känna av nu att sommaren verkligen är nära. 25 dagar kvar, och tar man bort helger och lite studiedagar så kommer vi ner i att det är max 18 skoldagar kvar. Så himla härligt! Har varit otroligt varmt idag vilket är så himla skönt. Synd dock att man måste pendla så mycket till skolan och hem, man kommer hem så himla sent då..

Jag har målat naglarna idag, en ganska somrig och fin färg tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela