maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

jeansväst - check

Publicerad 2012-05-12 18:34:05 i Allmänt,

snart kan jag checka av jeansväst på listan "vad jag vill ha!". jag är jätteglad att denna förhoppningsvis snart är hemma hos mig. jag köpte den nämligen på en bloppis så den måste skickas hit, och man vet ju aldrig om något går fel. men går allt som det ska så är denna i mina händer om några dagar ♥ är också jätteglad för att jag köpte ett par converse igår, har ett par låga men just nu föredrar jag dem höga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela