maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Fest x2!

Publicerad 2012-05-27 12:57:37 i Allmänt,

Hej finisar! Jag tycker min uppdatering är lite dålig så är på tiden att jag gör något åt det. Var som sagt på fest i fredags vilket var hur roligt som helst. Underbart folk & bra musik! Även igår var jag på en fest vilket var trevligt. Jag är dock alldeles slut nu. Skulle behöva en extra dag (imorgon) för att samla krafterna för en ny vecka. Slänger in två bilder , en från i fredags och en från igår.


Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-05-27 13:27:06

så sööööta ni är allihopa kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela