maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

ben & jerry's

Publicerad 2012-05-30 20:50:50 i Allmänt,

heej på er! hoppas allt är bra med er, för här är det toppen. jag har inte hunnit blogga så mycket då jag var på nova en snabbis igår med sebbe och sen fikade vi. sen var det hem och plugga och sen sova. denna dagen har gått väldigt fort. det har varit en ganska kort skoldag då jag sluta vid ett tiden. sebbe kom sedan hit en stund och vi tog det bara lugnt.

nu sitter jag och kollar big brother och kränger en ben & jerry's. hur härligt som helst! har ingen bild just nu på något särskilt, så här kommer en på mitt fina nagellack som pryder mina naglar för tillfället.

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-05-31 09:46:44

puss min älskling

Postat av: sandra

Publicerad 2012-05-31 16:34:07

fin blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela