maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

bb-uppdrag

Publicerad 2012-05-23 21:57:54 i big brother,

finns det några bb-tittare kvar där ute? haha. nu är dem ju bara 5 kvar i huset och det är bara två av dem som jag tycker förtjänar att vinna. veckans uppdrag går ut på att dem ska lyckas underhålla en jurry under olika uppdrag, den som lyckas underhålla mest under hela veckan får en finalplats. jag har tyckt att uppdragen har varit lite sådär, dem springer mest runt på utegården med indiansaker osv. men nu ikväll så kunde jag inte hålla mig från att skratta. dem måste just nu leva under en låda som dem själv har dekorerat. när dem samlat tre frukter var så är dem fria. och det ser så sjukt roligt ut hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela