maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Bättre sent än aldrig

Publicerad 2012-05-27 23:03:11 i Allmänt,

Grattis på morsdag mammi! Jag älskar dig otroligt mycket, det finns ingen som dig. Världens finaste mamma är du också! Tack för att du alltid ställer upp för mig och för alla fina minnen vi har upplevt tillsammans. & Jag är så glad att vi är så pass nära varandra, vi delar både skratt och tårar. Jag är lyckligt lottad som har just dig som mamma. You're the worlds greatest!

Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-05-28 08:15:44

nu blir jag rörd, tack för dina fina ord. Jag älskar dig också tack för att du är en av mina döttrar. Vi har så kul tillsammans allihopa. Puss o kram mammi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela