maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

Sweet Dreams!

Publicerad 2012-03-03 00:06:04 i Allmänt,


oj vad dagen har gått fort, fredagen är redan över och vi får nu se fram emot en lång och härlig lördag. får se vad lördagen har att erbjuda mig, det jag iallafall har planerat är att sticka till Sara Madsen på kvällen för tjejkväll. blir en mysig kväll! tänkte kolla på tv nu, ser en film som jag faktiskt såg för inte så längesen som ännu en gång går på tvn, Freedom writers heter den. rekomenderar den för er. men vi hörs imorgon, slänger in en bild från idag. Natti!

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-03-03 00:41:31

Godnatt söta söta Madde!!

Postat av: guess who??

Publicerad 2012-03-03 09:35:18

Säger bara lökbråket!!! Go Hannah go. Vilken stark tjej. Kan stå emot grupptryck. Love it!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela