maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

svar på tal:

Publicerad 2012-03-29 18:08:39 i Allmänt,

tjena tjena! nu startar mitt lov vilket är så otroligt skönt. har haft mycket att göra i skolan. först klippte vi, sen var det utvecklingssamtal och sen prov/uppsats på engelskan. busy daay! annars så är livet i stort sett perfekt. lovet har precis börjat , vädret är fint och jag ska nog kolla en film nu. eller så väntar jag till ikväll. något som dock är mindre bra är att Jimmy och Amandus är nominerade denna veckan i bb. BIG FAT NO! två av mina favoriter står mot varandra. aja, jag får helt enkelt hålla på amandus och verkligen hoppas att han stannar, för han tycker jag ska vinna allt!

svar på tal: någon som undrade vart jag såg den gråa tröjan i inlägget under. http://www.lager157.com/ , denna sidan. riktigt bra pris på allt typ! där finns linnen med dragkedja på ryggen för bara 70 kr/st m.m. och den gråa tröjan kostar bara 150 kr. asbra ju!

ps. jag har världens finaste hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela