maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

snart lov!

Publicerad 2012-03-26 16:13:47 i outfit's!,



lite dålig kvalité på bilden, blir så när man laddar upp iphonebilder i stort format. HEEJ,förresten! vad skönt att denna måndagen är över. nu är det bara tre skoldagar kvar för vi är lediga på fredag. och vi har långa hv-lektioner i veckan vilket kommer göra att tiden springer iväg. riktigt skönt med lite lov sen, känner mig lite utmattad faktiskt! iallafall, nu kollar jag bb. de ska alldeles strax ha audition för "Top Cats" som spelar in årets bb-låt. kommer bli roligt att se. och så (som på bilden ovan) såg jag ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela