maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

sjukhusvecka i bb

Publicerad 2012-03-13 12:56:35 i Allmänt,





Denna veckan är det sjukhusvecka. de har precis fått sina diagnoser och dem lyder såhär:
Amandus - Tvångstankar
Camilla - Tunnelseende
Hanna J - Extremt korkad
Hanna R - Rullstolsbunden
Jimmy - Extrem hängröv
Joe - Krabbklo och tics
Kija - Nack och ben fraktur
Lars - Amputerade ben
Marcel - Siamesisk tvilling med Marcelo
Rodney - Brännskada
Sipan - Brutna armar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela