maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

rastlös

Publicerad 2012-03-28 15:49:54 i Allmänt,

heej på er! har egentligen inget nytt eller något intressant att berätta utan ville bara visa att jag lever. har haft matte prov idag vilket gick bra (hoppas jag!). annars har det inte hänt något speciellt. är riktigt trött just nu och är rastlöst. ska nog träna lite idag också och sen bara ta det lugnt. är ju ledig på fredag så mitt lov börjar imorgon, riktigt skööönt! 

ska mysa lite med mimmi och bella nu. slänger in en bild, dels pga bildbrist och för att naglarna var ju riktigt snygga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela