maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

partyy!

Publicerad 2012-03-16 14:58:42 i Allmänt,

hejsvejs! jättehärligt väder ute! och jag har precis satt på lösnaglar så jag har lite svårt att skriva,ska hålla mig lite kort. igår hann jag med mycket, raka benen, ansiktsmask, inpackning och fotbad. sen var jag och olivia på en hårvisning vilket var väldigt trevligt! så idag känner jag mig fräschare än någonsin. nyduschad och nystädat här hemma. ska fixa vidare nu,vi hörs sen!

Kommentarer

Postat av: snäckan

Publicerad 2012-03-16 16:18:59

Ha en jättekul kväll !!! Hälsa vår kära Josse. Kramar från oss :D

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-03-17 16:56:05

skönt med lite ompyssling av kroppen kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela