maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

myskväll vs utekväll!

Publicerad 2012-03-24 14:55:35 i Allmänt,

lördagar är ju, antingen, utekväll eller myskväll. vilket föredrar ni? för mig är det alltid olika. ibland känner man att man absolut inte orkar, att man verkligen behöver vila och så innan skolan börjar igen. eller så är man riktigt sugen på att hitta på något kul, nivet.. passa på och ha riktigt skoj med sina kompisar. idag står det helt klart myskväll på menyn. dels också för jag var ute igår ju! men jag är trött och känner för att bara ta det lugnt, kolla film och käka onyttigt. på tal om det, ska ner och äta lite nu. är jättehungrig. vi hörs sen!


Kommentarer

Postat av: mammisen

Publicerad 2012-03-26 11:15:44

ha en mysig dag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela