maddejjohansson

En blogg om mitt liv. Mina intressen,min familj & mina vänner!

lite hjälp mina fina!

Publicerad 2012-03-13 11:10:17 i Allmänt,



problem problem.. har ju snackat om mitt hår innan också. men jag har inte kommit fram till något vettigt beslut. vågar jag klippa av det som på bilden till vänster? och sen försöka att sköta det jättebra och se om mitt hår blir tjockare och finare när det växer ut.. för mitt hår är ganska tunt nu.. men jag är en fegis. det enda som skulle kunna övertala mig är en frisör som säger att jag verkligen måste klippa av det..haha! tänkte visa er en annan bild på hur mitt hår har växt ut efter ett år. bilden till vänster togs på skolavslutningen i 8an, då hade jag klippt mitt hår en bra bit dagen innan. och bilden till höger är lite över ett år senare. jag hade egentligen en bild från skolavslutningen i 9an, men den hittar jag inte.. men borde jag??? help

Kommentarer

Postat av: josse

Publicerad 2012-03-13 16:20:24

om du känner dig osäker på hur du ska göra kan du lika gärna klippa av det slitna och låta det växa ut av sig själv. så som det ser ut på den bilden där du har blond hår så ser det ändå fint ut och blir säkert jättebra med din mörka hårfärg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Madeleine

Hej finisar! Mitt namn är Madeleine och jag är en glad 95:a som bor i Skåne. Jag går just nu frisör på polhemskolan i Lund där jag trivs jättebra. på denna blogg skriver jag mycket om min vardag men försöker också att bryta av med annat smått och gott! :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela